СПЕЦІАЛЬНІ ПРОФЕСІЙНІ (СЕРТИФІКАТНІ) ПРОГРАМИ
дистанційна форма навчання
Категорія слухачів: державні службовці Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.
Вебплатформи: Zoom; Moodle; Google Classroom; «Microsoft Teams»
1. Спеціальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації для вперше призначених на посади державної служби Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області
Мета: розвиток професійних компетентностей та надання знань з основ державного управління, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності на службі в органах державної влади в умовах модернізації держави й проведення системних реформ, формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні модулі:
-
Реформування державного управління в Україні. Державна служба: модернізація та розвиток.
-
Менеджмент в органах державної влади.
-
Забезпечення доброчесності на державній службі.
-
Комунікація та взаємодія.
-
Основи державного управління економічними процесами.
-
Цифрова грамотність державних службовців.
-
Управлінська діяльність. Психологія управління персоналом.
-
Управління змінами
2. Спеціальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації для державних службовців
Мета: розвиток професійних компетентностей та надання знань з основ державного управління, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності на службі в органах влади в умовах модернізації держави й проведення системних реформ, формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні модулі:
-
Державне управління і державна служба: модернізація та розвиток
-
HR-менеджмент в державному управлінні. Командоутворення та лідерство.
-
Корупція та забезпечення доброчесності на державній службі.
-
Основи державного управління економічними процесами.
-
Стратегічні комунікації у публічному управлінні.
-
Доступ до публічної інформації.
-
Цифрова грамотність державних службовців. Smart-технології.
-
Культура ділового мовлення. Мовні засоби в організаційно-розпорядчих документах.
Категорія слухачів: особи з вищою освітою
Вебплатформи: Zoom; Moodle; Google Classroom; «Microsoft Teams»
Мета: формування у науково-педагогічних працівників теоретико-прикладних і експертних знань у галузі державних та європейських стандартів педагогіки вищої школи і формування психолого-педагогічної здатності до викладацької та науково-педагогічної діяльності
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Реалізація антикорупційної політики в Україні.
-
Досвід зарубіжних країн у здійсненні заходів щодо боротьби з корупцією і його імплементація у національне законодавство.
-
Е-декларування. Запобігання корупції в органах публічного управління.
-
Відповідальність за корупційні діяння, правові засади відшкодування збитків, завданих внаслідок їх вчинення
-
Дотримання законодавства про конфлікти інтересів та інших обмежень щодо запобігання корупції.
1. "ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОБРОЧЕСНОСТІ"
Мета: розвиток системи знань і умінь, які забезпечують здатність запобігати виникненню корупційних діянь, запобігати проявам корупції і усувати наслідки правопорушень, пов’язаних з корупцією.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Реалізація антикорупційної політики в Україні.
-
Досвід зарубіжних країн у здійсненні заходів щодо боротьби з корупцією і його імплементація у національне законодавство.
-
Е-декларування. Запобігання корупції в органах публічного управління.
-
Відповідальність за корупційні діяння, правові засади відшкодування збитків, завданих внаслідок їх вчинення
-
Дотримання законодавства про конфлікти інтересів та інших обмежень щодо запобігання корупції.
СПЕЦІАЛЬНІ КОРОТКОСТРОКОВІ ПРОГРАМИ
дистанційна форма навчання
Категорія слухачів: державні службовці Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.
Вебплатформи: Zoom; Moodle; Google Classroom; «Microsoft Teams»
2. "УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ"
Мета: розвиток компетентностей щодо уміння управляти персоналом, що сприяють розвитку політичної, правової та управлінської компетенцій стосовно аналізу кадрової політики та результативного і ефективного управління людськими ресурсами.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
HR-менеджмент в державному управлінні.
-
Інновації технології управління персоналом в органах публічної влади.
-
Командоутворення та лідерство.
-
Державний протокол та етика публічної служби.
-
Психологія управління персоналом.
3. "УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ"
Мета: розвиток компетентностей щодо розуміння управління змінами державними службовцями, формування системних знань оволодіння методами наукового вирішення проблемних питань управління змінами та розвиток практичних умінь і навичок необхідних для майбутньої управлінської діяльності в умовах реформи державного управління.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Концептуальні основи управління змінами.
-
Процес управління змінами.
-
Сучасні підходи і методи управління змінами.
4. "КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ"
Мета: підвищення загального рівня комунікативних здібностей, поглиблення знань щодо процесу командної роботи, систематизація знань з питань особливостей комунікації на державній службі, факторів (детермінантів), що впливають на взаємовідносини між громадянським суспільством і публічною владою та комунікацію між ними.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Комунікації в публічному управлінні.
-
Комунікаційний аспект публічного управління. Стратегічне планування комунікації у публічному управлінні.
-
Консультації з громадськістю: публічні обговорення та вивчення громадської думки. Зв’язки із громадськістю у публічному управлінні.
-
Форми комунікацій у публічному управлінні.
-
Комунікаційні механізми формування позитивного іміджу органів публічного управління
Категорія слухачів: державні службовці Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
5. "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ"
Мета: формування у слухачів фахових системних знань умінь та навичок щодо змісту антикорупційного законодавства та механізмів його реалізації, роботи з документами, які супроводжують діяльність будь-якого органу державного управління, оскільки значна частина цих документів виходить за рамки самої організації і їх дія поширюється на всю територію, підпорядковану органу державної влади, розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність аналізувати причини конфліктів в управлінській діяльності та обирати ефективну стратегію поведінки в конфліктних ситуаціях, організовувати дієві комунікації у колективі, а також застосовувати різні техніки подолання стресу та сформувати професійну позицію у виконанні службових обов’язків.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Реалізація антикорупційної політики в Україні. Досвід зарубіжних країн у здійсненні заходів щодо боротьби з корупцією і його імплементація у національне законодавство.
-
Відповідальність за корупційні діяння, правові засади відшкодування збитків, завданих внаслідок їх вчинення. Дотримання законодавства про конфлікти інтересів та інших обмежень щодо запобігання корупції.
-
Е-декларування. Запобігання корупції в органах державного управління.
-
Конфлікти у державному управлінні України: особливості та види.
-
Стрес і стресори як наслідок конфліктності в управлінській діяльності (стрес-менеджмент). Управлінська діяльність і конфліктогени. Поведінка публічних службовців у конфліктних ситуаціях.
-
Культура ділового українського мовлення у професійній діяльності. Оформлення організаційно-розпорядчих документів в органах державної влади. Діловодство в органах державної влади.
-
Етико-психологічні засади ділового спілкування. Поради управлінцю щодо безконфліктного спілкування. Особливості підготовки та проведення нарад, переговорів в органах державної влади.
Категорія слухачів: державні службовці Антимонопольного комітету України
6. "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ"
Мета: формування у слухачів фахових системних знань умінь та навичок щодо змісту антикорупційного законодавства та механізмів його реалізації, роботи з документами, які супроводжують діяльність будь-якого органу державного управління, оскільки значна частина цих документів виходить за рамки самої організації і їх дія поширюється на всю територію, підпорядковану органу державної влади, розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність аналізувати причини конфліктів в управлінській діяльності та обирати ефективну стратегію поведінки в конфліктних ситуаціях, організовувати дієві комунікації у колективі, а також застосовувати різні техніки подолання стресу та сформувати професійну позицію у виконанні службових обов’язків.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Реалізація антикорупційної політики в Україні. Досвід зарубіжних країн у здійсненні заходів щодо боротьби з корупцією і його імплементація у національне законодавство.
-
Відповідальність за корупційні діяння, правові засади відшкодування збитків, завданих внаслідок їх вчинення. Дотримання законодавства про конфлікти інтересів та інших обмежень щодо запобігання корупції.
-
Е-декларування. Запобігання корупції в органах державного управління.
-
Конфлікти у державному управлінні України: особливості та види.
-
Стрес і стресори як наслідок конфліктності в управлінській діяльності (стрес-менеджмент). Управлінська діяльність і конфліктогени. Поведінка публічних службовців у конфліктних ситуаціях.
-
Культура ділового українського мовлення у професійній діяльності. Оформлення організаційно-розпорядчих документів в органах державної влади. Діловодство в органах державної влади.
-
Етико-психологічні засади ділового спілкування. Поради управлінцю щодо безконфліктного спілкування. Особливості підготовки та проведення нарад, переговорів в органах державної влади.