В Інституті 16-17 вересня 2015 року обговорено особливості управлінської риторики та культури ділового мовлення в професійній діяльності

    Значну   зацікавленість   державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування  викликав тематичний короткостроковий семінар на тему “Управлінська риторика. Культура ділового мовлення як інструмент кар’єрного зростання державного службовця”, який відбувся 16-17 вересня 2015 року в Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів.

    Для ефективного засвоєння програми, спрямованої на опанування технологій і прийомів ораторського мистецтва, підготовки організаційно-розпорядчих документів  до  семінару  були включені лекції з елементами практичного заняття та практикуми зі складовими тренінгу. Так, професор кафедри україністики та іноземних мов Національної академії Світлана Бронікова представила модель комунікативного процесу, разом зі слухачами проаналізувала її дієвість та вказала на типові помилки, яких слід уникати.

      Із сучасними формами ділового спілкування, його особливостями та структурою, включаючи службову телефонну розмову, ознайомила слухачів доцент кафедри культурології Інституту філософської освіти і науки Національного педагогічного університету імені М.Драгоманова Інна Гурова, акцентувавши увагу на золотому правилі спілкування: “Стався до іншої людини так, як ти хотів би, щоб вона ставилась до тебе”.

Виправити помилки в наданому тексті та відкоригувати його, слухачі змогли під час практичного завдання доцента кафедри україністики та іноземних мов Національної академії Раїси Ленди, яка  розповіла про норми ділового мовленнєвого етикету, наголосивши на необхідності постійного удосконалення культури мовлення.

         Професор кафедри україністики та іноземних мов національної академії Інна Плотницька  висвітлила норми сучасної української літературної мови, особливості офіційно-ділового стилю та нагадала головні граматичні правила.

            Принципи формування зовнішньої складової іміджу державного службовця, а саме: характеристики базового і додаткового гардеробів, прокоментувала доцент кафедри дизайну Інституту мистецтв Київського університету імені Б.Грінченка Тетяна Кротова, відповівши на питання стосовно іміджу, які найчастіше виникають під час творення зовнішнього вигляду.

На питання слухачів “Як можна словом донести думку?” дала відповідь старший викладач кафедри україністики та іноземних мов Національної академії Тетяна Єгорова, визначивши основні правила правопису в українській мові та надавши корисні рекомендації стосовно публічного виступу, його структури, зовнішнього та внутрішнього стану промовця.

           Оскільки 90% діяльності державного службовця займає спілкування, під час тематичної зустрічі із менеджером комунікацій міжнародної громадської організації “Київський міжнародний енергетичний клуб” Юліаною Малик слухачі детально розглянули два його види: усний та письмовий, приділивши значну увагу саме мистецтву спілкування.

      Практичні основи управління корпоративною культурою на державній службі та сучасні виклики щодо її формування в органах публічного адміністрування розглядалися під час лекції головного спеціаліста управління інформації та громадських комунікацій Департаменту з корпоративних питань Національного банку України Зої Кудрявцевої.

       Очікування від навчання, як зазначили слухачі після проведеного підсумкового анкетування, підтвердили сподівання, - отримані знання будуть використовуватися під час виконання завдань, покладених на них в органах публічної влади, підготовки  документів, сприятимуть чіткому донесенню думки під час промови, вільному і невимушеному спілкуванню з відвідувачами та колегами.

Наша адреса

04050, Україна

м. Київ,

вул. Академіка Ромоданова, 12/2

Телефон/факс:

(044) 483-76-02

моб. тел.:

(050) 974 89 62,

(068) 765 70 18

  • facebook

© ІПКК НАДУ при Президентові України 

Proudly made by Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now