ПРОГРАМИ КОРОТКОСТРОКОВИХ СЕМІНАРІВ
з підвищення кваліфікації на договірних умовах
за кошти фізичних/юридичних осіб
Категорія слухачів: державних службовців категорій «А», «Б» і «В» центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-VIІ категорій посад.
ОДНОДЕННІ СЕМІНАРИ:
-
"ЕЛЕКТРОННЕ ДЕКЛАРУВАННЯ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ"
Мета: надання роз'яснень публічним службовцям щодо технічних особливостей складання, строків оприлюднення та відповідальності за невиконання умов подання електронних декларацій.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Е-декларації. Запобігання корупції в органах публічного управління.
-
Електронна декларація для публічних службовців: особливості складання, подання та оприлюднення.
-
Запобігання конфлікту інтересів та корупції в депутатській діяльності: досвід країн ЄС та пропозиція для України.
-
Конфлікт інтересів, етичні стандарти, декларування доходів та видатків публічних службовців.

2. "ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ КОРУПЦІЇ НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ ТА СЛУЖБІ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ"
Мета: засвоєння знань про зміни в антикорупційному законодавстві та шляхи реалізації антикорупційної політики в Україні; розвиток системи знань і умінь, які забезпечують здатність запобігати виникненню корупційних діянь, запобігання проявам корупції і усувати наслідки правопорушень, пов'язаних з корупцією.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Державна служба України на шляху адаптації до стандартів Європейського Союзу.
-
Реалізація антикорупційної політики в Україні.
-
Особливості запобігання корупції в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
-
Поняття та соціально-політична сутність корупції. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності щодо боротьби з корупцією.
-
Відповідальність за корупційні діяння, правові засади відшкодування збитків, завданих внаслідок їх вчинення.
-
Досвід зарубіжних країн у здійсненні заходів щодо боротьби з корупцією і його імплементація у національне законодавство.
-
Етика державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і запобігання конфлікту інтересів.

ДВОДЕННІ СЕМІНАРИ:
1. "ДІЛОВОДСТВО В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ"
Мета: оволодіння уміннями і навичками роботи з документами, які супроводжують діяльність будь-якої органу публічного управління, оскільки значна частина цих документів виходить за рамки самої організації і їх дія поширюється на всю територію, підпорядковану органу публічної влади.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Документ і документаційне забезпечення управління в Україні.
-
Основні вимоги до складання та оформлення управлінських документів.
-
Особливості документального оформлення роботи з персоналом в органах публічної влади. Документи з особового складу.
-
Документування діяльності колегіальних органів публічного управління.
-
Звернення громадян до органів публічного управління.
-
Організація документообігу в установі. Служби документаційного забезпечення управління: мета, завдання та функції.
-
Охорона документів, які містять державну таємницю і конфіденційну інформацію, що є власністю держави, та робота з ними.
-
Інформаційні технології підтримки документообігу. Система електронного документообігу.
2. "ІННОВАЦІЙНІ ІМІДЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ. МЕДІАОСВІТА"
Мета: формування цілісної системи функціональних компетентностей в сфері інноваційних іміджевих технологій та медіаосвіти.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Медіакультура суспільства як складова його загальної культури.
-
Інформаційно-комунікаційне забезпечення ефективної діяльності влади. Створення Web-сайтів.
-
Соціальні медіа і влада в Україні. Інформація і маніпуляція.
-
Медіакритика. Новітні медіа.
-
Медіаосвіта та медіаграмотність.
-
Псиотхнологія різних видів реклами.
-
Інтернет технології та онлайн-освіта в системі навчання публічного службовця.
-
Соціальні медіа і краудсорсинг. Захист персональної інформації. Цифрова грамотність.
3. "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. КАДРОВЕ ДІЛОВОДСТВО"
Мета: впровадження інновації в сферу управління персоналом та пошук нових шляхів щодо адаптації та їх використання в органах публічного управління; доцільність використання сучасних персонал-технологій для підвищення ефективності управління персоналом; оволодіння уміннями і навичками ведення кадрового діловодства.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Система управління людськими ресурсами як елемент модернізації системи державної служби.
-
Стратегічне управління персоналом у системі публічної служби. Управління персоналом в органах публічної влади в умовах кризи: сучасні техніки та технології.
-
Розвиток інноваційних технологій управління персоналом в органах публічної влади.
-
Кадрова політика в органах публічної влади України. Кадрова робота в системі кадрового забезпечення державного управління.
-
Особливості документального оформлення роботи з персоналом в органах публічної влади. Документи з особового складу.
-
Організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування.
4. "КОНФЛІКТИ, СТРЕСИ, МАНІПУЛЮВАННЯ В УПРАВЛІНСЬКІЙ І ПОЛІТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ"
Мета: розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність аналізувати причини конфліктів в управлінській та політичній діяльності та обирати ефективну стратегію поведінки в конфліктних ситуаціях, організовувати дієві комунікації у колективі, а також застосовувати різні техніки подолання стресу.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Конфлікти: сутність, причини, різновиди, та стадії протікання. Стратегії і моделі поведінки в умовах конфлікту.
-
Розв’язання, управління та попередження конфліктів.
-
Переговори й фасилітація. Посередництва в конфліктах.
-
Етико-психологічні засади ділового спілкування. Поради управлінцю щодо безконфліктного спілкування.
-
Стрес і стресори як наслідок конфліктності в управлінській діяльності (стрес-менеджмент). Управлінська діяльність і конфліктогени.
-
Особливості підготовки та проведення нарад, переговорів в органах влади.
-
Врегулювання конфлікту інтересів на державній службі: можливості застосування європейського досвіду в Україні. Аналіз діалогових ініціатив щодо врегулювання конфлікту в Україні.
5. "КУЛЬТУРА ДІЛОВОГО МОВЛЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КАР’ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ. ПУБЛІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ"
Мета: оволодіння системою знань і вмінь з питань культури ділового мовлення та особливостей публічних комунікацій.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Основи культури ділового мовлення.
-
Усне ділове та публічне мовлення: види та особливості. Ділова нарада.
-
Ділове спілкування та форми обговорення ділових проблем.
-
Основи ведення дебатів і ділової бесіди.
-
Телефонне ділове спілкування.
-
Засоби масової інформації та паблик рілейшнз.
-
Електронні публічні комунікації.
-
Публічний виступ. Мистецтво публічної комунікації.
-
Культура ділового українського мовлення у професійній діяльності. Оформлення організаційно-розпорядчих документів в органах влади.
-
Політична комунікація. Публічна комунікація. Міжкультурна комунікація.
6. "МЕДІАЦІЯ. МИСТЕЦТВО ПЕРЕГОВОРНОГО ПРОЦЕСУ"
Мета: оволодіння системою знань і умінь, які складають професійну компетентність, необхідну для ефективного врегулювання конфліктів запровадження інституту медіації в систему публічного управління України.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Конфлікти у публічному управлінні України: особливості та види.
-
Поведінка публічних службовців у конфліктних ситуаціях.
-
Медіація як альтернативний спосіб та інструмент комунікативної складової у вирішенні конфліктів (спорів).
-
Практикум з медіації: перебіг процесу, рамкові умови, позиція, роль та свідомість медіатора.
-
Загальна характеристика переговорів як засобу розв’язання конфліктів.
7. "НАПИСАННЯ ПРОЕКТІВ ТА ГРАНТІВ. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ"
Мета: оволодіння системою знань і умінь, які складають професійну компетентність, необхідну для ефективного управління державними програмами і здійснення моніторингу та оцінювання ефективності їх реалізації.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Проектний та інвестиційний менеджмент у системі державного управління.
-
Управління національними проектами України.
-
Управління державними програмами. Особливості розробки місцевих цільових програм.
-
Проектний менеджмент: регіональний зріз.
-
Управління проектами. Реалізація та контроль виконання проекту. Управління якістю проекту. Автоматизація управління проектами.
-
Фонди та гранти. Основи написання грантів: пошук, підготовка аплікацій, виконання та оцінка.
-
Грантрайтінг. Рекомендації органам публічної влади щодо написання проектних заявок.
-
Фандрайзингова діяльність: сутність, особливості та перспективи розвитку.
8. "ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ"
Мета: розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність керівників здійснювати ефективне управління з урахуванням морально-психологічних принципів, а також конструктивно вирішувати конфлікти у професійній діяльності.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Психологія управлінської діяльності.
-
Психологія особистості керівника. Психологія управлінської роботи з колективом.
-
Стилі лідерства. Особистий розвиток лідера. Психологічні механізми ефективного управлінського впливу.
-
Управління змінами: психологічний аспект. Управління конфліктами. Стрес-менеджмент.
-
Коучинг як технологія підвищення професійної компетентності.
9. "САМОМЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА. АЛГОРИТМ ПРОДУКТИВНОГО МИСЛЕННЯ"
Мета: системний розвиток і вдосконалення ефективності самоменеджменту керівників середньої та вищої ланки з урахуванням специфіки роботи державних службовців.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Сутність та технології реалізації самоменеджменту керівника. Діагностика та оптимізація лідерських здібностей сучасного керівника.
-
Індивідуальний когнітивний стиль та креативне мислення. Харизматичний ресурс та управлінська дистанція.
-
«Lean-management» в публічному управлінні.
-
Мистецтво ведення переговорів. Переговори й фасилітація. Посередництва в конфліктах.
-
Інтернет технології та онлайн-освіта в системі навчання публічного службовця.
-
«Time-management» державного службовця та керівника середньої та вищої ланки.
-
Стрес і стресори як наслідок конфліктності в управлінській діяльності (стрес-менеджмент). Управлінська діяльність і конфліктогени.
-
Основні засади та практики реалізації продуктивного мислення. Особливості ефективних рішень та їх впровадження в державній службі.
-
Гендерна рівність на публічній службі: стан і проблеми.
10. "УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ ПРОГРАМАМИ. МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ"
Мета: оволодіння системою знань і умінь, які складають професійну компетентність, необхідну для ефективного управління державними програмами та здійснювати моніторинг і оцінювання у діяльність щодо реалізації стратегії, програми чи проекту.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Управління державними програмами.
-
Стратегія розвитку інвестиційної діяльності та управління національними проектами України.
-
Проектний та інвестиційний менеджмент у системі державного управління.
-
Інституційний механізм впровадження і реалізації моніторингу в державному управлінні.
-
Ефективне управління територіями: проектний розвиток.
-
Особливості розробки місцевих цільових програм.
-
Інформаційні та комунікаційні технології в управлінні державними програмами.
11. "УПРАВЛІНСЬКА РИТОРИКА ТА ОРАТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ ЛІДЕРА"
Мета: розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які складають основу культури українського усного та писемного ділового мовлення, а також оволодіння вміннями ораторського мистецтва та підготовки організаційно-розпорядчих документів.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Комунікативна компетентність як фактор успішної діяльності державного службовця.
-
Управлінська риторика. Культура ділового українського мовлення у професійній діяльності.
-
Оформлення організаційно-розпорядчих документів в органах влади. Організація діловодства та забезпечення обігу інформації в органах влади.
-
Етика ділового спілкування на державній службі та в органах місцевого самоврядування.
-
Комунікативні інструменти моделювання іміджу. Імідж ділової людини.
-
Мистецтво ділового спілкування та ведення переговорів.
-
Ефективні публічні виступи та спілкування зі ЗМІ.
12. "КУЛЬТУРА ДІЛОВОГО МОВЛЕННЯ. МОВНІ ЗАСОБИ В ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧИХ ДОКУМЕНТАХ"
Мета: отримати чи оновити базові знання з ділової української мови, необхідні для роботи у сфері державного управління; оволодіння системою знань і вмінь з питань ділового мовлення та особливостей публічних комунікацій; забезпечити розуміння основ функціонування офіційно-ділового стилю в сучасних умовах; сформувати вміння спілкуватися (говорити, писати), дотримуючись стилістичних норм офіційно-ділового стилю.
У процесі навчання будуть розглянуті наступні теми:
-
Ділова українська мова.
-
Сучасна мовна комунікація в публічному управлінні.
-
Засоби мовної комунікації та їх застосування в публічному управлінні.
-
Особливості використання офіційно-ділового стилю в публічному управлінні.