ПРОГРАМА “СТРАТЕГІЯ РЕФОРМ – 2020”  - ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ

В Інституті 30-31 січня 2018 року проходив тематичний короткостроковий семінар “Стратегічні пріоритети розвитку України в контексті реалізації програми “Стратегія реформ – 2020”, зміст навчання якого спрямований на ознайомлення слухачів з показниками реалізації першочергових завдань стратегії сталого розвитку “Україна – 2020” (далі – Стратегія); стримуючими факторами, зазначеними в положеннях експертного висновку системи моніторингу та оцінки реалізації Стратегії; популяризації України у світі, а також просування інтересів держави у світовому інформаційному просторі.

У розкриті теми семінару взяли участь відомі фахівці – експерти та провідні науковці НАДУ при Президентові України, Національної академії наук України, вищих навчальних закладів м. Києва. В ході проведення тематичних дискусій та практикумів окреслили учасникам семінару ключові фактори реалізації Стратегії, а саме:

  • перезавантаження національної безпеки України – збереження політичного і економічного суверенітету країни в умовах гібридної війни; зміцнення обороноздатності нашої держави та демократичних інститутів; оновлення доктрини військової та національної безпеки;

  • налагодження комунікації – пошуку нових партнерів, з метою переобладнання та модернізації підприємств, застосування європейських принципів та інструментів для стратегічного і операційного планування з поправками і відображенням особливостей України та її регіонів;

  • розвиток гуманітарної політики в Україні, забезпечення права громадян на достатній життєвий рівень в умовах реформування держави.

Зазначений комунікативний захід є також результатом реалізації Стратегії Національною академією державного управління при Президентові України, а саме – створення дієвої платформи для інтелектуальної взаємодії з питань державного управління та місцевого самоврядування, формування професійної демократичної управлінської еліти українського суспільства на основі сучасних наукових досягнень та технології й передачі підготовленими державними службовцями знань щодо здійснення ефективного публічного управління.